KIDHUB radionice

KIDHUB radionice

KIDHUB radionice 1920 1080 Mikser

24. maj od 18 do 21h, za uzrast od 15 do 17 godina, broj učesnika je ograničen!

Prijave za radionicu, koja će se odvijati u Muzeju nauke i tehnike, otvorene su do 23. maja na ovom linku

Društvena igra TRIP – Kako da pokreneš društveno preduzeće kroz društvenu igru

Kroz igru srednjoškolci uče osnovne koncepte društvenog preduzetništva i kako da provere svoju potencijalnu poslovnu ideju.
Osim sto će se igrači na zanimljiv i zabavan način upoznati sa osnovnim pojmovima preduzetništva, nakon igranja će moći lakše da artikulišu svoju poslovnu ideju. Pored toga, prepoznaće ključne momente u realizaciji ideje i šta se sve može preduzeti u tim trenucima, a nadasve kako da svoje poslovanje oplemene 3P modelom (people, profit, planet)  i daju održiv doprinos društvu.

Suština je da koristeći poslovni model stvarate profit koji koristite za rešavanje društvenih problema na održiv način koji brine o našoj planeti.

Ovu igru mogu igrati i iskusni i neiskusni u poslovanju, ali ona je pre svega namenjena svima koji imaju ideju koja povezuje profit, ljude i ekologiju, a ne znaju odakle i kako da počnu sa njenom realizacijom;

Igra se u timovima koji će biti formirani na radionici.

25. maj od 10 do 15h, svi osnovci od I do VI razreda, broj učenika je ograničen!

Prijave su otvorene na ovom linku do 20. maja

Školski Designathon – Grad budućnosti

Hajde da zajedno stvaramo budućnost grada!

Školski Dizajnaton se bavi temama strukturisanim oko centralne teme “Održivi razvoj gradova” (11. cilj UN ciljeva održivog razvoja ).Na ovom takmiccenju, deca će raditi u timovima po dvoje i svoja rešenja kreirati pomoccu elektro-komponenti, programiranja i razlicitih reciklažnih i kreativnih materijala, a sa njima cce raditi fasilitatori Dizajnaton metoda.

Designathon Works ® (Dizajnaton) je edukativni program iz Holandije koji podstice decu uzrasta od 7 do 13 godina na kreativno rešavanje ekoloških i društvenih izazova s ciljem kreiranja inovativnih rešenja strukturisanih oko UN globalnih ciljeva održivog razvoja Global Goals for Sustainable Development pomocu novih tehnologija.

Po završetku Dizajnatona, deca će svoja rešenja imati priliku da predstave pred stručnim žirijem. Dečji radovi biće predstavljeni na pratećoj izložbi dizajna DESIGN EXPO u Muzeju nauke i tehnike, a tri najbolja timska prototipa bice nagrađena.

15:30 do 17h Proglašenje pobednika školskog izazova i panel “Kako pružiti podršku deci koja menjaju svet?”

Učesnici su stručnjaci iz oblasti obrazovanja, održivog razvoja, dizajna i IT sektora.

26. maj od 11h do 12:30, za uzrast od 10 do 14 godina, broj učesnika ograničen!

Prijave za radionicu su otvorene do 25. maja na ovom linku

Designathon – Napravi društvenu igru koja menja svet!

Učimo osnovne principe dizajna igara i pravimo prototip društvene igre.

od 12:30 do 14h, za uzrast 8 do 13 godina, ograničen broj učesnika

Prijave za radionicu su otvorene do 25. maja na ovom linku

KidMaker – Napravi robota koji menja svet!

Koristeći elektroniku i kreativne materijale dizajniramo robote koji rešavaju ekološke izazove.

Od 14h do 16h i uzrast od 10 do 14 godina

Prijave za radionicu su otvorene do 25. maja na ovom linku

Programiranje u Pythonu – Napravi svoju video igru!

Obezbeđeni su laptopovi za rad.

16h do 18h, uzrast 8 do 12 godina prijave za radionicu obavezne, jer je ograničen broj učesnika!

Prijave su otvorene otvorene do 25. maja na ovom linku

Školaboratorija Od kuće do škole, od škole do kuće:

Istražujemo šta se dešava na putu od kuće do škole i nazad, koga na tom putu srećemo, kakvim saobraćajem idemo i kolike udaljenosti prelazimo. Na ovaj način učimo o sebi, svom gradu i ljudima sa kojima živimo. Razmišljajući o prostorima postajemo svesni značenja i emocija koje oni u nama izazivaju, osvešćujemo koliko su naš grad i škola otvoreni za različitosti i koliko nam omogućavaju da pružimo podršku jedni drugima. Na ovoj radionici mislimo celim telom oslikavajući mape Beograda kakav je u našim glavama.

Vidimo se!