Tim Miksera osmislio je i sproveo sedmodnevni izazov za 30 smelih žena i ugostiteljskih objekata u Cetinjskoj 15 koji su u cilju utvrđivanja koje proizvode i ambalažu mogu trajno ukloniti iz svog života i poslovanja. I kampanja i izazov za podizanje svesti zasnovani su na prethodnom istraživanju koje je vodila kancelarija UN Women u kome se navodi da su žene sklonije promeni razmišljanja i navika i mnogo otpornije na pritisak i nerazumevanje najbližeg okruženja. Mikser je održao dve radionice za žene učesnice, sa ciljem da mapira zablude i dezinformacije o reciklaži u Srbiji, biorazgradivim materijalima, ali i da im pruži validne informacije i edukuje o alternativnom, nepotrošačkom načinu života.

Tokom kampanje, Mikser je formirao FB grupu kako bi ujedinio samo žene koje su potpisale obećanje o smanjenju plastike za jednokratnu upotrebu na nedelju dana, ali je ubrzo postala jaka zajednica od preko 200 članova koji razmenjuju sumnje, iskustva, znanja, pa čak i proizvode. Ishod izazova je pokazao da žene imaju moć da promene svoje, ali i navike čitave porodice, radnog okruženja i komšiluka. Ipak, prepreka sa kojom su se svi suočili, pre ili kasnije, bio je nedostatak svakodnevne robe i usluga sa malo otpada. Da bi rešio ovaj problem, Mikser je održao panel-diskusiju „Reci NE plastici za jednokratnu upotrebu“, na kojoj su učesnici projekta sa jedne strane i predstavnici najvećih provajdera roba i usluga u Srbiji koji su svi do jednog rekli da je panel i za njih bio jedinstvena prilika da se upoznaju sa novim potrebama i tendencijama svojih kupaca.